Planlæg din træning

Holdplan

Se hvornår hvilke hold tilbydes…

Hverdagshold
Weekendhold
Juniorhold
Tidspunkt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
6:30 Crossfit WOD   Crossfit WOD   Crossfit WOD
7:30 Crossfit WOD   Crossfit WOD   Crossfit WOD
8:30 Styrke WOD Crossfit WOD Styrke WOD Crossfit WOD Styrke WOD
16:00 Crossfit WOD Crossfit WOD Crossfit WOD Crossfit WOD Crossfit WOD
17:00 Crossfit WOD Crossfit WOD Crossfit WOD Crossfit WOD Styrke WOD
18:00 Introtime “Bring A Buddy” Basisforløb (1-9) Family WOD Basisforløb (1-9)  
19:00 Styrke WOD Skills WOD Styrke WOD Crossfit WOD  
20:00 Crossfit WOD Crossfit WOD Athletes WOD Crossfit WOD  
Tidspunkt Lørdag Lørdag Søndag
8:30 Crossfit WOD   Benchmark WOD
9:30 Crossfit WOD Yoga / Mobility Benchmark WOD
10:30 Introtime “Bring A Buddy” Basisforløb (1-9) Benchmark WOD
11:30 Vægtløftning & Gymnastics   Family WOD

 

Tidspunkt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
10:30           Introtime “Bring A Buddy” & Basisforløb (1-9)  
10:30             Family WOD
17:00   Junior WOD   Junior WOD      
18:00 Introtime “Bring A Buddy” Basisforløb (1-9) Family WOD Basisforløb (1-8)      
Læs mere om indholdet af holdene

Holdbeskrivelser

Se hvilke hold du kan vælge…

Crossfit WOD

CROSSFIT WOD (Workout of the day) er klassisk Crossfit og Funktionel Fitness. Wod´en skifter hver dag og indeholder altid opvarmning, teknikundervisning og en afsluttende wod. Programmeringen er ens for alle på holdet, men træningsbelastningen tilpasses den enkelte deltagers niveau gennem nedskallering af øvelserne, vægten og gentagelserne mv.
(55 min / 16 pladser)

Athletes WOD

ATHLETES WOD er for dig, med erfaring fra de almindelige WODS, som gerne vil arbejde lidt hårdere eller i lidt længere tid. Du behøves hverken at være superstærk eller i god form – alle øvelser kan skaleres ned, men det er et godt udgangspunkt, hvis du kender til de gængse øvelser og begreber vi arbejder med. Mød opvarmet op, så har vi mere tid til træning.
(55 min / 16 pladser)

Styrke WOD

STYRKE WOD er funktionel styrketræning og vi anbefaler det som et supplement til din øvrige træning. Med vores 12 ugers styrkeprogram, bliver du stærkere og lærer de rigtige teknikker, der tager udgangspunkt i de store basale styrkeøvelser – med fokus på teknik og korrekt udførsel. Hver time består af fælles opvarmning, teknisk undervisning og en styrkewod.
(55 min / 16 pladser)

Skills WOD

SKILLS WOD er for dig, som gerne vil nørde teknikken i de forskellige løft og øvelser i CrossFit, så som swings, snatch, squats, clean, pull-ups, pistols, ropeclimb, doubleunders og meget andet lækkert. Hér er tid til meget gennemgang og instruktion, men også tid til sved på panden og forskellige skill-wods indlagt undervejs. Det er her du får hjælp til at “knække koden”.
(55 min / 16 pladser)

Yoga Hold

Yoga / Mobility er et oplagt supplement til den øvrige træning hos Wodhouse Gym. Du vil komme til at arbejde med både din styrke, stabilitet, smidighed, balance, koordination og vejrtrækning. Der vil indgå yogaøvelser fra flere forskellige yogaretninger og mobilitetsøvelser specifikt målrettet til at supplere Crossfit og funktionel træning.

Family WOD

FAMILY WOD er for alle – unge, gamle, høje, lave, øvede og begyndere. Det er hér vi holder sammen og dyrker fællesskabet på tværs, mens vi laver en masse CrossFis. Timerne afholdes i klassisk CrossFit stil, med grundig opvarmning, instruktion af øvelserne, samt en WOD på et plan hvor alle kan være med. Aldersgrænse er min. 10 år og maks. 99 år. Du skal komme GLAD til timen.
(55 min / 16 pladser)

Junior WOD

JUNIOR WOD er Crossfit og Funktionel Fitness for unge mellem 8 og 14 år. Timerne er bygget op på samme måde som en “voksen-wod”, med opvarmning, teknisk undervisning og en afsluttende wod. Træningsbelastningen tilpasses aldersgruppens fysiske udviklingsniveau gennem nedskalleing af øvelserne, vægten og gentagelserne.
(For unge mellem 8 – 14 år)

Basisforløb (1-9)

Vores populære 3-ugers basisforløb, der giver en god og grundlæggende introduktion til Crossfit & Funktionel Fitness. Forløbet består af 9 timers undervisning (3 timer pr. uger) hvor grundøvelser og begreber gennemgås. Hver time har sit eget fokusområde. det kan f.eks. være hvordan du træner med vægtstænger, kettlebells, kropsvægt eller konditionsøvelser. I bookingsystemet kan du altid se hvilken fokusøvelse på den enkelte time. Basisforløbet anbefales til alle nye, der vil rigtigt fra start med træningen.
(55 min / 16 pladser)

Introtime "Bring A Buddy"

Introtimen er det rigtige sted at starte, hvis du ikke tidligere har prøvet kræfter med CrossFit eller Funktionel Fitness. Prøv din første Workout Of The Day (WOD), få svar på dine spørgsmål og få hjælp til at komme helt rigtig fra start. Niveauet tilpasses hver enkelte deltager og alle kan være med. Tag gerne en god ven med – træning i fællesskab er bare sjovere.

BENCHMARK Workout

BENCHMARK er den originale Crossfit og kendes ved enten et pige- eller drengenavn (The Girls og The Heroes). Udover at møde den i den almindelige træning, kan du bruge wods´ne til at måle din træningsudvikling og -fremskridt. Vi kører altid med den enkelte benchmark-wod i 3 udgaver (Light, RX og Heavy) så alle kan være med – uanset erfaring eller form og der vil selvfølgelig være fælles opvarmning, teknikundervisning og gennemgang inden selve wod´en.

Læs vores Startguide

I tvivl om hvordan du kommer i gang?