Professionel Holdtræning

Træningsglæde og fantastisk fællesskab

Træn sjovt og effektivt med Crossfit og Funktionel Fitness i et fantastisk fællesskab, med professionelle personlige trænere. Det er træning med garanti for resultater, smil på læben og masser af sved på panden. Alder eller ambitioner er ikke afgørende. Alle øvelser tilpasses det individuelle niveau, så vi kan træne side om side, med masser af støtte og motivation.

Holdene er små med begrænset pladser og altid med en professionel træner i front. Det er træning af bedste kvalitet, der vil udfordrer dig på en sikker og tryg måde. Er holdtræning ikke dig, kan du også træne med en personlig træner og kostvejleder >>>

 
SE HOLDPLANEN HER 

(flip boxen og se holdplanen)

MANDAG

07:15-08:15 | WOD60
08:15-09:15 | WOD60
15:45-17:00 | WOD75
17:00-17:45 | WOD45
17:45-18:45 | FAMILYWOD
18:45-20:00 | WODCLUB
20:00-21:15 | WOD75

 

TIRSDAG

15:45-16:45 | WOD60
16:45-17:45 | WOD60
17:45-18:45 | BASISWOD
18:45-20:00 | WODCLUB
20:00-21:15 | WOD75
– – – – – – – – – –
16:45-17:45 | JUNIOR

 

ONSDAG

06:15-07:15 | WOD60
07:15-08:15 | WOD60
15:45-17:00 | WOD75
17:00-17:45 | WOD45
17:45-18:45 | FAMILYWOD
18:45-20:00 | WODCLUB
20:00-21:15 | WOD75
– – – – – – – – – –
18:45-20:00 | YOGA-MOBILITY

TORSDAG

15:45-16:45 | WOD60
16:45-17:45 | WOD60
17:45-18:45 | BASISWOD
18:45-20:00 | WODCLUB
20:00-21:15 | WOD75
– – – – – – – – – –
16:45-17:45 | JUNIOR

 

FREDAG

07:15-08:15 | WOD60
08:15-09:15 | WOD60
15:45-17:00 | WOD75
17:00-17:45 | WOD45

 

LØRDAG

07:15-08:30 | WODCLUB
08:30-09:45 | WOD75
09:45-10:30 | WOD45
10:30-11:30 | FAMILYWOD
11:30-13:00 | SKILLSWOD
– – – – – – – – – –
09:o0-10:15 | YOGA-MOBILITY

 

SØNDAG

07:15-08:30 | WODCLUB
08:30-09:15 | WOD45
09:15-10:30 | WOD75
10:30-11:30 | BASISWOD

 

Hvilket hold passer bedst til dig?

Herunder har vi lavet en beskrivelse af alle de hold vi tilbyder. Du kan nemt finde det hold, der passer bedst til dit niveau og dit træningsmål.

Er du i tvivl om hvilket hold, der passer bedst til dig, eller har du spørgsmål til, hvordan du kommer rigtigt fra start? Så kom forbi og tal med en professionel træner. Vi står altid klar med svar på alle dine spørgsmål.

Vi kalder det TRÆNERTID og det er mandag til torsdag kl. 17:30-20:30.  

 

SE ALLE HOLDTYPER HER

(flip boxen og læs beskrivelserne)

WOD45

Her får du det eneste kvikfix, der med garanti virker, serveret i en hurtig og supereffektiv udgave. Det er det perfekte hold til dig, der skal have klemt en hurtig træning ind i en travl hverdag, såvel som til dig, der måske ikke føler dig helt klar til holdene af længere varighed endnu. Vi kombinerer god opvarmning, med grundig gennemgang og instruktion af teknik og skaleringer til de øvelser, der indgår på dagens wod(s). Det vil være sjov, udfordrende og effektiv træning for alle – uanset niveau.

 

BASISWOD

God og grundlæggende introduktion til Crossfit & Funktionel Fitness, hvor grundøvelser og begreber gennemgås. Hver time har sit eget fokusområde som f.eks. vægtstænger, kettlebells, kropsvægt eller konditionsøvelser. Basiswods kan anbefales til alle, der vil rigtigt fra start med træningen.

 

GRATIS PRØVETRÆNING

En gratis prøvetræning er det rigtige sted at starte, hvis du er nysgerrig efter at opleve stemningen i et træningsfællesskab som Wodhouse eller er i tvivl om CrossFit og Funktionel Fitness er en træningsform, der passer til dig. Du kan være helt rolig ved at deltage. Niveauet er for alle, uanset alder eller ambitionsniveau.Du får prøvet din første WOD (Workout Of The Day), får svar på alle dine spørgsmål og får personlig vejledning til at komme rigtigt fra start med din træning.

WOD60

Her får du en klassisk Crossfittime, der er designet til dig, der gerne vil være stærk og atletisk, med kondi som en jernmand. Det er træning, der banker din fedtprocent i bund og din styrke i top. Vi sørger altid for en grundig opvarmning inden alle teknikker og skaleringer bliver øvet grundigt. Når dagens wod(s) bliver skudt igang vil du med garanti  være klar til at give alt, hvad du har. Mangler de berømte “sidste 10%” på dagen, skal holdet af seje træningsbuddies nok hjælpe dig i mål, med masser af high fives og opmuntrende opbakning.

 

FAMILYWOD

Family er for alle – unge, gamle, høje, lave, øvede og begyndere. Det er hér vi holder sammen og dyrker fællesskabet på tværs, mens vi laver en masse CrossFis. Timerne indeholder grundig opvarmning, instruktion af øvelserne, samt en WOD på et plan hvor alle kan være med. 

 

YOGA-MOBILITY

Yoga er et oplagt supplement til din øvrige træning. Du vil komme til at arbejde med både din styrke, stabilitet, smidighed, balance, koordination og vejrtrækning. Der vil indgå yogaøvelser fra flere forskellige yogaretninger og mobilitetsøvelser specifikt målrettet til at supplere Crossfit og Funktionel Fitness.

 

WOD75

Her får du alt det bedste Crossfit og Funktionel Fitness kan byde på. Vi går (endnu mere) i dybden, med alt fra styrketræning til grundig gennemgang af løfteteknikker og skaleringer til af alle øvelserne. Og selvfølgelig slutter vi altid af med en (…eller flere) af vores supereffektive og udfordrende workouts. WOD75 er for dig, der vil træne dig i dit livs bedste form og samtidig lære alle de tips og tricks, der skal til for at bevare den gode form, motivation og træningsglæden.

 

SKILLSWOD

Bliv bedre til vægtløftning de gymnastiske øvelser og lær, hvordan du kan arbejde med alle øvelserne ud fra dit individuelle niveau. Vi arbejder med Snatch- og Cleanvariationer samt gymnastisk pres- og trækøvelser. Du skal være varmet op inden start, da vi fokuser tiden på undervisning af masser af arbejde. Det er også her du får tips og tricks til din næste (eller måske første) Crossfitkonkurrence og får lov at teste forskellige strategier og taktikker i de worksouts som alle timerne afsluttes med. 

 

JUNIOR

Crossfit og Funktionel Fitness for unge mellem 8 og 14 år. Timerne er bygget op på samme måde som en “voksen-wod”, med opvarmning, teknisk undervisning og en afsluttende wod. Træningsbelastningen tilpasses aldersgruppens fysiske udviklingsniveau gennem nedskaleing af øvelserne, vægten og gentagelserne.